Ostatnio komentowane:
Oddziaływanie regulatora napięcia na wzbudzenie prądnicy

Oddziaływanie regulatora napięcia na wzbudzenie prądnicy uniezależnia jednocześnie napięcie pomiędzy jej zwojami od chwilowej prędkości obrotowej twornika. Jeżeli bowiem twornik prądnicy wiruje powoli, styki regulatora rozwierają się tylko na bardzo krótkie okresy czasu, a pozostają zwarte przez stosunkowo długie okresy czasu. Natomiast podczas szybkiego obracania się twornika styki regulatora rozwierają się na względnie długie okresy […]

DevURL
Polecamy rowniez:
vw golf 3
Najwytrzymalsze ramki HP pod tablice rejestracyjne na rynku
Przeczytaj też:
Profilarka

W czasie pracy i jazdy transportowej na profilarce może znajdować się tylko jej obsługa. Szczególnie ostrożnie muszą być prowadzone profilarki nie mające zderzaków, aby w każdej chwili można było je zatrzymać przed przeszkodą. W czasie zbierania tłucznia operatorzy powinni pracować w maskach przeciwpyłowych. Przy eksploatacji maszyn i pługów odśnieżnych pracownicy powinni być dokładnie zaznajomieni z […]

DevURL
Partnerzy serwisu:


Składanie układu korbowego

Składanie układu korbowego rozpoczyna się od dopasowania pierścieni tłokowych do cylindra. Luzy w zamkach pierścieni sprawdza sie szczelinomierzem ; wynoszą one mm na każdy milimetr średnicy pierścienia. Jeżeli luz w zamku pierścienia jest zbyt mały, powiększa się go spiłowujac końce pierścienia zamocowanego w specjalnym uchwycie lub szlifując je przy użyciu specjalnego przyrządu. Pierścień o zbyt dużym luzie w zamku nie nadaje się do założenia i trzeba wymienić go na nowy.
Luzy pierścieni w rowkach tłoka (które powinny wynosić 0,025. . 0,050 mm) sprawdza się przy użyciu szczelinomierza i w razie potrzeby powiększa się przez przeszlifowanie pierścienia na płycie lub w szlifierce magnesowej. Ponadto sprawdza się grubość pierścienia w stosunku do głębokości jego rowka w tłoku — np. przez przetoczenie pierścienia w rowku.
Następnie sprawdza się przy użyciu specjalnego przyrządu sprężystość pierścienia, która powinna odpowiadać danym fabrycznym. Po dopasowaniu pierścieni tłokowych do cylindrów i tłoków, zakłada się pierścienie na tłoki za pomocą specjalnych podkładek lub kleszczy. Dobierając komplet korbowodów i tłoków do składanego silnika należy zwracać uwagę, aby różnice ciężarów kompletnych korbowodów i tłoków nie przekraczały dopuszczalnych wielkości, podanych przez wytwórnię (np. różnica ciężarów tłoków do średnicy 85 mm 1 ,5. . .2,0 G, powyżej 85 mm 3. . .4 G).
Przed złożeniem tłoka z korbowodem trzeba sprawdzić na specjalnym przyrządzie równoległość Osi sworznia tłokowego względem osi czopa korbowego. Dopuszczalne odchylenie od równoległości osi sworznia tłokowego względem osi czopa korbowego wynosi 0,03.mm na długości 100 mm. [podobne: pompy lakiernicze, przeciski pod drogami, dywaniki samochodowe ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dywaniki samochodowe pompy lakiernicze przeciski pod drogami