Samochody mazda - forum, opinie, spalanie, naprawa, modele

  • Redakcja
warsztat samochodowy szczecin

Praca ciężkich podbijarek torowych

4 września 2019 by admin

Praca ciężkich podbijarek torowych może odbywać się wyłącznie na torze zamkniętym i osygnalizowanym zgodnie z Przepisami 0 sygnalizacji na PKP (El). Jazda maszyny do miejsca pracy oraz powrót do stacji musi odbywać się z prędkością nie przekraczającą 60 km/h. W czasie jazdy na spadku należy utrzymywać takie przełożenie skrzynki biegów, jak gdyby była to jazda na wzniesieniu o takim samym pochyleniu. W czasie jazdy transportowej należy hamować raczej silnikiem. Wszelkiego rodzaju nieszczelności na złączach i połączeniach w układzie hydraulicznym należy usuwać (złącza dociągać) w przypadku braku ciśnienia w układzie. Wymianę łap podbijających można przeprowadzać przy wyłączonym silniku oraz zabezpieczonych zespołach podbijających. W czasie pracy podbijarki występują duże drgania oraz hałas. Operatorzy muszą na stanowisku roboczym zmieniać się co godzinę oraz — dla ochrony słuchu — nosić specjalne ochraniacze (nauszniki) tłumiące hałas. Wibracja ujemnie wpływa także na połączenia mechaniczne i elektryczne w pulpitach sterujących. W celu uniknięcia awarii poszczególnych zespołów należy systematycznie sprawdzać i ewentualnie naprawiać wszelkiego rodzaju połączenia (mechaniczne i elektryczne). Przy pracy na liniach dwutorowych operatorzy powinni wysiadać i wsiadać od strony zewnętrznej torów. Kleszcze talerzowe mechanizmu podnoszącego tor mogą niszczyć łączniki szynowe (przy zelektryfikowanych liniach), dlatego też właściwa służba musi za maszyną przeprowadzać regenerację tych złącz. W trakcie podbijania mogą być uszkodzone przez podbijaki również uszynienia słupów trakcyjnych. W takim przypadku trzeba zakładać uszynienia prowizoryczne za maszyną, a zdejmować stałe na czas przejścia podbijarki. Zakres pracy w torach bezstykowych i klasycznych w czasie wysokich temperatur otoczenia jest taki sam jak dla oczyszczarek. Praca profilarek i zgarniarek tłucznia stwarza większe niebezpieczeństwo dla otoczenia niż praca podbijarek. W zasięgu pracy profilarek nie powinni znajdować sie postronni ludzie. Sterowanie lemieszami wymaga obsługi przez dwóch operatorów. Lemiesze muszą być cofane w porę przed każdą przeszkodą. [więcej w: 323 klub, mazda speed, mazda 6 forum ]

Posted in: Bez kategorii Tagged: 323 klub, mazda 6 forum, mazda speed

Ostatnio komentowane:

Proces ładowanie-wyładowanie

Po zakończonym formowaniu płyty poddaje się procesowi ładowanie-wyladowanie i po przemyciu kompletuje się je w ogniwa. Jako separatory są stosowane tkaniny z cienkich nitek z tworzyw sztucznych. Między dwoma warstwami tych tkanin umieszcza się dodatkowo bardzo cienka porowatą płytkę, również z tworzywa sztucznego. Akumulator kadmowo-niklowy. Reakcje chemiczne zachodzące w akumulatorze kadmowo-niklowym polegają na utlenianiu i ... [Read more...]

DevURL

Polecamy rowniez:



Przeczytaj też:

Jakie formalności związane są z zakupem auta na rynku wtórnym?

Kiedy kupujemy samochód z drugiej ręki, samo przekazanie pieniędzy w zamian za odbiór kluczyków i dokumentów nie wystarczy. Lawina formalności zaczyna się wraz z podpisaniem umowy nabycia pojazdu. Do złożenia pod nią swojego podpisu należy się odpowiednio przygotować, aby uniknąć ewentualnych nieporozumień. Co w takiej umowie kupna/sprzedaży pojazdu powinno się znaleźć? Po pierwsze, musi ona ... [Read more...]

DevURL

Partnerzy serwisu:



Tags

323 klub auto centrum spalanie euro auto stefaniak mazda 3 allegro mazda 3 forum mazda 5 spalanie mazda 6 allegro mazda 6 forum mazda6forum mazda 626 spalanie mazda forum mazda mx5 forum mazda mx 5 spalanie mazda rx8 opinie mazda rx8 spalanie mazda speed mazdaspeed mazdaspeed forum mazda tribute opinie mx 5 forum pinki otomoto
Archiwum