Ostatnio komentowane:
Kąt fazowy przerywacza

Nie ma możliwości stosowania zwykłych przerywaczy w układach zapłonowych wielocylindrowych silników o bardzo wysokich znamionowych prędkościach biegu. Ponadto, nawet gdy chodzi o typowe silniki szybkobieżne, zbytnie zwiększenie odstępu styków przerywacza wskutek zmniejszenia kąta ich zwarcia łatwo powoduje wydatne osłabienie wyładowań iskrowych pomiędzy elektrodami świec zapłonowych podczas szybkiego biegu silnika. Odstęp styków przerywacza nie powinien jednak […]

DevURL
Polecamy rowniez:
Szukasz warsztatu w Szczecinie? Sprawdz dobrych mechaników w warsztacie - www.warsztat-samochodowy.szczecin.pl.

Przeczytaj też:
Temperatury elektrolitu

Temperatura elektrolitu powinna utrzymywać sie w pobliżu najkorzystniejszej temperatury z uwagi na przebieg reakcji chemicznych w ogniwach, właściwości regulatora prądnicy, ze względu na buforową współprace jej z akumulatorem, staranności i prawidłowości obsługi. Średnia trwałość akumulatorów samochodowych, jeżeli obsługa ich jest staranna, wynosi średnio 2, 3 lata eksploatacji w pojeździe, Akumulator ulega przedwczesnemu zużyciu lub zniszczeniu […]

DevURL
Partnerzy serwisu:


Podwójny przegub krzyzakowy

Podwójny przegub krzyżakowy (rys .5721, dolny) stosowany najczęściej do napędu przedniego koła ki erowanego. Wewnętrzne widełki przegubów są wykonane jako element spełniający jedno- 57-21. Podwójne przeguby krzyżakowe Pojedynczy przegub równobieżny zapewnia identyczność prędkości kątowych połączonych wałów dzięki specjalnemu układowi konstrukcyłnemu. W praktyce spotyka się wiele najrozmaitszych rodzajów pojedynczych przegubów równobieżnych, lecz z reguły Są to tylko różne wykonania kilku pod stawowych układów. Widełki napędzające są wykonane jako jedna całość wraz z członem półosi, a widełki napędzane wraz z półosią połączoną z piastą kola. W widełkach przegubu wykonane są po cztery kształtowe wydrąženia prowadzqce swobodne kulki. Piata kulka (šrodkowa), majaca plaskie šciecie i otwór, znajduje sie pomiedzy ktllowymi podporami i zapewnia šrodkowanie widelek. Podczas skiadania przegubu ustawia sie šciecie kulki šrodko- wej naprzeciw wkladanej kulki. Po zloženiu šrodkowa kulke ustala sie w okrešlonym položeniu za pomoca kolka, wsunictego w kanal widelek napcdzanych oraz w otwór šrodkowej kulki. Kolek ten jest zabezpieczony przed wzdlužnynłi przesunieciami za pomocQ kolka zabezpieczajacego, založonego do otworu widelek napcdzanych. Prowadnice w widelkach przegubu sa tak wykonane, že przy wzglednym przesunieciu widelek kulki ustawiajQ sie w plaszczyznach dzielacych na polowy katy miedzy walami napedzanym i napedzajacym, wskutek czego predkoSci kQtowe obu walów sa zawsze jednakowe. Kat wychylenia walu napedzanego dn 30. . .35. Przegub RZEPPA 0 stalej predkošci katowej (rys. 57-25) pracuje wedlug tej samej zasady co i przegub WEISS, lecz róžni sie od niego sposobem šrodkowania widelek i szczegÓlami konstrukcji. Kat wychylenia walu napedzanego do 350, Obecnie stosuje sic przeguby RZEPPA w udoskonalonych wersjach UNIPOWER-RZEPPA — patrz rys. 57-28. [więcej w: naprawa samochodów kraków, narzędzia warsztatowe, NAPRAWA SZYB SAMOCHODOWYCH ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: naprawa samochodów kraków NAPRAWA SZYB SAMOCHODOWYCH narzędzia warsztatowe