Ostatnio komentowane:
Przerywacz iskrownika

Rozwarcie styków przerywacza i spowodowany tym nagły zanik pola magnetycznego następuje wkrótce po oddaleniu się obrzeża nabiegunnika magnesu od obrzeża nabiegunnika cewki iskrownikowej, na określoną odległość. W celu uzyskania maksymalnego napięcia zapłonu szczeline tę trzeba dokładnie wyregulować. W nie, których iskrownikach zamiast regulowania wielkości szczeliny pomiedzy nabiegunnikami magnesu i cewki iskrownikowej ustawia się pod Odpowiednim […]

DevURL
Polecamy rowniez:
Szukasz warsztatu w Szczecinie? Sprawdz dobrych mechaników w warsztacie - www.warsztat-samochodowy.szczecin.pl.

Przeczytaj też:
Akumulatory suche

Do najcenniejszych zalet akumulatorów suchych należą ; niezamarzalność, zbędność obsługi w zakresie uzupełniania elektrolitu oraz zupełna nieszkodliwość dla zdrowia ludzkiego. Reprezentantem tego rodzaju akumulatorów jest np. suchy akumulator VARLEY, w którym elektrolit utrzymuje się wskutek kapilarnego działania czynnej masy elektrod i separatorów 0 znacznej porowatości. W celu uzyskania wymaganej chłonności elektrolitu współczynnik porowatości czynnej masy […]

DevURL
Partnerzy serwisu:


Podwójny przegub krzyzakowy

Podwójny przegub krzyżakowy (rys .5721, dolny) stosowany najczęściej do napędu przedniego koła ki erowanego. Wewnętrzne widełki przegubów są wykonane jako element spełniający jedno- 57-21. Podwójne przeguby krzyżakowe Pojedynczy przegub równobieżny zapewnia identyczność prędkości kątowych połączonych wałów dzięki specjalnemu układowi konstrukcyłnemu. W praktyce spotyka się wiele najrozmaitszych rodzajów pojedynczych przegubów równobieżnych, lecz z reguły Są to tylko różne wykonania kilku pod stawowych układów. Widełki napędzające są wykonane jako jedna całość wraz z członem półosi, a widełki napędzane wraz z półosią połączoną z piastą kola. W widełkach przegubu wykonane są po cztery kształtowe wydrąženia prowadzqce swobodne kulki. Piata kulka (šrodkowa), majaca plaskie šciecie i otwór, znajduje sie pomiedzy ktllowymi podporami i zapewnia šrodkowanie widelek. Podczas skiadania przegubu ustawia sie šciecie kulki šrodko- wej naprzeciw wkladanej kulki. Po zloženiu šrodkowa kulke ustala sie w okrešlonym položeniu za pomoca kolka, wsunictego w kanal widelek napcdzanych oraz w otwór šrodkowej kulki. Kolek ten jest zabezpieczony przed wzdlužnynłi przesunieciami za pomocQ kolka zabezpieczajacego, založonego do otworu widelek napcdzanych. Prowadnice w widelkach przegubu sa tak wykonane, že przy wzglednym przesunieciu widelek kulki ustawiajQ sie w plaszczyznach dzielacych na polowy katy miedzy walami napedzanym i napedzajacym, wskutek czego predkoSci kQtowe obu walów sa zawsze jednakowe. Kat wychylenia walu napedzanego dn 30. . .35. Przegub RZEPPA 0 stalej predkošci katowej (rys. 57-25) pracuje wedlug tej samej zasady co i przegub WEISS, lecz róžni sie od niego sposobem šrodkowania widelek i szczegÓlami konstrukcji. Kat wychylenia walu napedzanego do 350, Obecnie stosuje sic przeguby RZEPPA w udoskonalonych wersjach UNIPOWER-RZEPPA — patrz rys. 57-28. [więcej w: serwis bmw warszawa, narzędzia warsztatowe, NAPRAWA SZYB SAMOCHODOWYCH ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: NAPRAWA SZYB SAMOCHODOWYCH narzędzia warsztatowe serwis bmw warszawa