Ostatnio komentowane:
Podwójny przegub krzyzakowy

Podwójny przegub krzyżakowy (rys .5721, dolny) stosowany najczęściej do napędu przedniego koła ki erowanego. Wewnętrzne widełki przegubów są wykonane jako element spełniający jedno- 57-21. Podwójne przeguby krzyżakowe Pojedynczy przegub równobieżny zapewnia identyczność prędkości kątowych połączonych wałów dzięki specjalnemu układowi konstrukcyłnemu. W praktyce spotyka się wiele najrozmaitszych rodzajów pojedynczych przegubów równobieżnych, lecz z reguły Są to […]

DevURL
Polecamy rowniez:


Przeczytaj też:
Świece zapłonowe

Świeca zapłonowa powoduje zapłony mieszanki sprężanej w cylindrze — umożliwiając wywoływanie silnych wyładowań iskrowych we wnętrzu komory spalania, w sposób kontrolowany i w odpowiednim miejscu. Podczas pracy silnika świece zapłonowe podlegają poważnym obciążeniom elektrycznym, cieplnym oraz mechanicznym. Z tego względu każdą świecę zapłonową przede wszystkim powinna cechować: — wytrzymałość na przebicie części izolujących przepływ zmiennego […]

DevURL
Partnerzy serwisu:


Podnoszenie przęsła

Podnoszenie przęsła musi być równomierne przez obie wciągarki; — zabrania się pozostawiać dźwig na dłuższy czas z podniesionym przęsłem; — przed jazdą transportową dźwigu oraz całego układu należy upewnić się o prawidłowości zamocowania pakietów przęsłowych; — w czasie jazdy do miejsca i z miejsca pracy przebywanie w górnej kabinie, na kratownicy lub obok kierowcy jest zabronione; kabina kierowcy jest poza skrajnią taboru, dlatego też należy w czasie jazdy zwracać szczególną uwagę na głupki hektometrowe lub inne wystające elementy nawierzchni; — szczególną uwagę należy zwracać w czasie pracy dźwigu na liniach zelektryfikowanych; w tym przypadku do kratownicy dźwigu powinny być przykręcone specjalne pantografy; — praca lub postój dźwigu w położeniu roboczym są dozwolone tylko przy wyłączeniu napięcia w sieci trakcyjnej; — praca dźwigu może odbywać się tylko po założeniu uszynień przewodu trakcyjnego (przed i za dźwigiem, na początku i końcu odcinka robót przewidzianego na dany dzień); — zdjęcie uszynienia może nastąpić tylko wówczas, gdy obsługa opuści kratownicę. W czasie wymiany rozjazdów bądź wykonywania innych prac torowych z zastosowaniem żurawia EDK—300W należy przede wszystkim przestrzegać tabeli dopuszczalnych udźwigów na torze poziomym oraz z przechyłką. Przy określonym ciężarze należy przestrzegać wielkości wysięgu. a) Od 70 do 80 (50 do 61 km/h) — udźwig zmniejszyć 0 50%; b) powyżej 8 0 (62 km/h) — należy pracę żurawia przerwać, opuścić hak, ułożyć wysięgnik na koziołku i unieruchomić mechanizm zmiany obrotu, wyłączyć silnik i wyjść z żurawia. [przypisy: fotelik samochodowy, foteliki samochodowe, dywaniki samochodowe ]

Tags: , ,

Comments are closed.