premid cz

Podział ogniw

Wśród ogniw z pośrednim wykorzystaniem węgla rozróżnia się ogniwa na paliwo ciekłe, np. benzyna, benzol lub glicyna, oraz ogniwa na paliwo gazowe, np. wodór (HO, etylen (CeH4), acetylen (C2H2), propan (C3H ), tlenek węgla (CO), gaz naturalny i ziemny z metanem (CHI) jako głównym składnikiem, gaz wodny (CO + HeO) lub gaz generatorowy. Ostatnio interesowano się prawie wyłącznie ogniwami paliwowymi na paliwo gazowe. Temperatura pracy tego rodzaju ogniw jest bowiem znacznie niższa niż temperatura pracy ogniw na stałe paliwo, a korzystny przebieg procesu regeneracji elektrolitu gwarant...

Więcej »

Czopy łożyskowe wału korbowego

Niekiedy czopy łożyskowe wału korbowego naprawia się przez chromowanie lub metalizowanie przywracając im pierwotne wymiary i prawidłowe kształty walcowe. Po naprawie wal korbowy w złożeniu z kołem zamachowym wyrównoważa się najpierw statycznie na pryzmach, a następnie dynamicznie na wyrównoważarce. Panewki wału korbowego. Eksploatacyjne zużycie panewek polega na ubytku materiału ścieranego z powierzchni współpracujących z czopami wału korbowego. Ponadto często stwierdza się rozmaite uszkodzenia — np. wytopienie lub oderwanie kawałków stopu łożyskowego, skor...

Więcej »

Świece zapłonowe

Świeca zapłonowa powoduje zapłony mieszanki sprężanej w cylindrze — umożliwiając wywoływanie silnych wyładowań iskrowych we wnętrzu komory spalania, w sposób kontrolowany i w odpowiednim miejscu. Podczas pracy silnika świece zapłonowe podlegają poważnym obciążeniom elektrycznym, cieplnym oraz mechanicznym. Z tego względu każdą świecę zapłonową przede wszystkim powinna cechować: — wytrzymałość na przebicie części izolujących przepływ zmiennego prądu o bardzo wysokim napięciu, często powyżej 20 k V, odporność na działanie temperatur zmieniających się bard...

Więcej »

W przypadku, gdy polozenie kanalu nie pozwala na grawitacyjne odprowadzenie scieków z pomieszczen

Nie ma możliwości stosowania zwykłych przerywaczy w układach zapłonowych wielocylindrowych silników o bardzo wysokich znamionowych prędkościach biegu. Ponadto, nawet gdy chodzi o typowe silniki szybkobieżne, zbytnie zwiększenie odstępu styków przerywacza wskutek zmniejszenia kąta ich zwarcia łatwo powoduje wydatne osłabienie wyładowań iskrowych pomiędzy elektrodami świec zapłonowych podczas szybkiego biegu silnika. Odstęp styków przerywacza nie powinien jednak być zbyt mały, ponieważ wówczas zbytnio zmniejsza się kąt ich rozwarcia, co przy dużej częstotliwości zaplonó...

Więcej »
http://www.budownictwodzis.com.pl 751# , #skoda octavia kombi olx , #alkomat online dokładny , #otomoto toyota aygo , #cla 2014 mercedes , #suzuki grand vitara otomoto , #auto bruno szczecin , #eos ceny , #ferrari t california , #chodzeń toyota ,