honda plaza motocykle otomoto

Nowoczesne akumulatory

Nowoczesne akumulatory często zamiast zakrętek naczyń maja zbiorniczki napełnione wodą destylowana, które na zasadzie syfonu uzupełniają samoczynnie poziom elektrolitu. Zbiorniczki takie wykonane są z przezroczystej masy plastycznej. Akumulatory zasadowe Własności akumulatorów zasadowych. Pojazdy samochodowe wyposaża się niekiedy w akumulatory zasadowe, w których elektrolit nie bierze udziału w zachodzących reakcjach. Są to przede wszystkim akumulatory żelazowo-niklowe i kadmowo-niklowe. Akumulatory zasadowe odznaczają sie licznymi zaletami. Cechuje je duża trwałość (5 lat), znac...

Więcej »

Bieżnik opony

Bieżnik opony jest to dość gruba warstwa gumy o wysokiej wytrzymałości i dużej odporności na ścieranie oraz uszkodzenia mechaniczne, chroniąca osnowę i zapewniająca wymagana przyczepność toczącego się koła jezdnego do podłoża. Czoło bieżnika po obu stronach przechodzi w tzw. bark połączony z bokiem. Przez odpowiednie ukształtowanie obu barków lub nawet i boków zapewnia sie zwiększoną przyczepność opony w razie zagłębiania się jej w miękkie podłoże. Rzeźba bieżnika decyduje o przyczepności koła jezdnego do nawierzchni drogi oraz o warunkach jego współpracy z podłożem, a wi...

Więcej »

Koła jezdne pojazdów samochodowych

Koła jezdne pojazdów samochodowych wyposaża sie czesto w rozmaite elementy i urządzenia, które spełniają określone zadania lub służą jedynie jako ozdoby. Do najczęściej stosowanego osprzętu kół jezdnych należą pokrywy i lańcuchy lub inne elementy przeciwślizgowe. Stosunkowo rzadko spotyka się natomiast tarcze oporowe oraz urządzenia do regulacji ciśnienia powietrza w ogumieniu. Pokrywa koła osłania środkową cześć jego tarczy, wraz z piastą i nakrętkami lub śrubami mocującym. Pokrywy kół jezdnych stosowane są głównie w samochodach osobowych, gdzie slużą raczej jako ozdoby ni...

Więcej »

Kontrolowany placebo test pioglitazonu u osób z niealkoholowym stłuszczeniem wątroby ad 6

Składanie układu korbowego rozpoczyna się od dopasowania pierścieni tłokowych do cylindra. Luzy w zamkach pierścieni sprawdza sie szczelinomierzem ; wynoszą one mm na każdy milimetr średnicy pierścienia. Jeżeli luz w zamku pierścienia jest zbyt mały, powiększa się go spiłowujac końce pierścienia zamocowanego w specjalnym uchwycie lub szlifując je przy użyciu specjalnego przyrządu. Pierścień o zbyt dużym luzie w zamku nie nadaje się do założenia i trzeba wymienić go na nowy. Luzy pierścieni w rowkach tłoka (które powinny wynosić 0,025. . 0,050 mm) sprawdza się przy użyc...

Więcej »
http://www.opieka-medyczna.net.pl 751#otomoto toyota aygo , #cla 2014 mercedes , #suzuki grand vitara otomoto , #auto bruno szczecin , #eos ceny , #ferrari t california , #chodzeń toyota , #serwis mercedesa gdynia , #kantor toruń carrefour , #ceny paliw gdynia ,